Wednesday, February 16, 2011

I wish I was a Punk Rocker (with flowers in my hair !)


 As spring is coming, days are growing longer and the weather is becoming more and more fine. So that means I can go out for photoshooting again ! So I decided to do a little hippie-inspired look to begin with. My little sister took the pictures, but she is not used to take photograph with a reflex, so that's why the pavement isn't really horizontal... ^__^

Comme le printemps arrive, les jours rallongent et la météo s'embellit. Je peux donc refaire des photos en extérieur ! Alors j'ai décidé de commencer avec un style d'inspiration hippie. Ma petite sœur a pris les photos mais elle n'est pas habituée au reflex, c'est pour ça que le trottoir est de travers !

Outfit : 
blouse/chemise & belt/ceinture : Zara
necklace/collier : Pimkie
boots/bottines & bag/sac : Promod
bracelet : souvenir from Istanbul

8 comments:

  1. I love your bag and the blouse! So cute!

    ReplyDelete
  2. Tu fumes?! C'est pas bien. Je rigole. On est deux.

    Sinon, j'aime bien ton look!

    ReplyDelete
  3. ohh!you look really cool!
    tres bien!
    i think your blog will be interesting to read,so i'll be sure to follow you))

    ReplyDelete
  4. Love last pictures! Is Cool and well done!
    I also love the title of your post! Great song!

    Could you check out my blog and follow me?I'll be very happy if you do it!
    Thank you so much!

    www.cipollainspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Cool outfit! I like how you accessories it :) Lovely blog as well.

    ReplyDelete
  6. J'aime bien ta nouvelle parure de blog :)
    J'avais un titre du même style avant ^^
    Par contre t'es truc sur la droite ça fait vraiment cool ;-)

    Au faite, j'ai mon tragus :)

    ReplyDelete
  7. Très belles photos, la tenue est super !

    ReplyDelete

Thanks for all your comments, I'll answer for sure !
Merci pour vos commentaires, auxquels je réponds toujours ;)